Ηλίας Τσαβδαρίδης: Κάνε γυμναστική στο σπίτι με τον δικό σου Personal trainer

  • Αρχική θέση : Τοποθετούμε τα γόνατα στην ίδια ευθεία με τα ισχία ,στο άνοιγμα της λεκάνης.Τους καρπούς στην ευθεία των ώμων και κρατάμε ανοιχτό το θώρακα με τη σπονδυλική στήλη ευθυγραμμισμένη και το κεφάλι προέκταση της σπονδυλικής στήλης

  •    Κρατάμε ενεργοποιημένο το κορμό μας και τους γλουτούς και με την εκπνοή ανεβάζουμε ταυτόχρονα το πόδι και το αντίθετο χέρι επάνω χωρίς να χαλάσουμε την ευθεία της σπονδυλικής στήλης

  • Κρατάμε σταθερό το κορμό και ενεργοποιημένο το γλουτό του ποδιού στήριξης.Η άσκηση γίνεται για την σταθεροποίηση του κορμού

Κάνουμε 2 σετ των 12 επαναλήψεων

περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα από: MyDonnasito
περισσότερα στή: Υγεία και Ευεξία

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε επίσης

Η κατάλληλη φροντίδα του δέρματος μετά το καλοκαίρι

Οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν τελειώσει και αισθάνεστε πλήρως αναζωογονημένοι  και ισορρο…