Ήρθε ο Σεπτέμβρης και μπήκαμε στην ρουτίνα της καθημερινότητας. Και αφού προγραμματίσαμε τις υποχρεώσεις της δουλειάς και του σπιτιού σειρά έχει η ρουτίνα της γυμναστικής (ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ).

Για να εντάξουμε την γυμναστική στην καθημερινότητα μπορούμε να κάνουμε αερόβια γυμναστική για 2 φορές την εβδομάδα τουλάχιστον 30 λεπτά σε ήπια ένταση. Επιπλέον μπορούμε να κάνουε τρέξιμο ή περπάτημα για μισή ώρα κάθε μερα ή μερα παρά μέρα.

Εάν πάλι δεν έχεις χρόνο για γυμναστική στην ύπαιθρο, μπορείς να ακολουθήσεις κάποιες απλές ασκήσεις στο σπίτι για 10 λεπτά κάθε μέρα. Θα νιώσεις όμορφα. Εάν πάλι είσαι από τις τυχερές που έχουν χρόνο μπορείς να εγγραφείς σε ένα γυμναστήριο και να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα ένταξης.

 

Print Friendly, PDF & Email
περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα από: MyDonnasito
περισσότερα στή: Υγεία και Ευεξία

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε επίσης

Ποιες είναι οι διατροφικές συνήθειες των ελληνίδων celebrities?

Δεν αρκεί να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα δίαιτας 15 ημερών για να χάσεις μερικά κιλά. Θα πρ…