Ήρθε ο Σεπτέμβρης και μπήκαμε στην ρουτίνα της καθημερινότητας. Και αφού προγραμματίσαμε τις υποχρεώσεις της δουλειάς και του σπιτιού σειρά έχει η ρουτίνα της γυμναστικής (ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ).

Για να εντάξουμε την γυμναστική στην καθημερινότητα μπορούμε να κάνουμε αερόβια γυμναστική για 2 φορές την εβδομάδα τουλάχιστον 30 λεπτά σε ήπια ένταση. Επιπλέον μπορούμε να κάνουε τρέξιμο ή περπάτημα για μισή ώρα κάθε μερα ή μερα παρά μέρα.

Εάν πάλι δεν έχεις χρόνο για γυμναστική στην ύπαιθρο, μπορείς να ακολουθήσεις κάποιες απλές ασκήσεις στο σπίτι για 10 λεπτά κάθε μέρα. Θα νιώσεις όμορφα. Εάν πάλι είσαι από τις τυχερές που έχουν χρόνο μπορείς να εγγραφείς σε ένα γυμναστήριο και να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα ένταξης.

 

Print Friendly, PDF & Email
περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα από: MyDonnasito
περισσότερα στή: Υγεία και Ευεξία

Δείτε επίσης

5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις το πρωί για να πάει καλά η μέρα σου!

Μπορεί να μην είσαι morning person αλλά όπως λένε, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.. Αυτά…