αρχικά Υγεία & Ευεξία Προπόνηση με ιμάντες αιώρησης (TRX):Η μέθοδος γυμναστικής που κάνει θαύματα!!!

Προπόνηση με ιμάντες αιώρησης (TRX):Η μέθοδος γυμναστικής που κάνει θαύματα!!!

0
0
314

Νιοπλιας

Γράφει  η Ζαρκοδήμου Θωμαή MSc ΤΕΦΑΑ (ΑΠΘ), Personal Trainer.

Η προπόνηση με ιμάντες αιώρησης αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες μεθόδους εκγύμνασης παγκοσμίως. Αν θέλεις να δοκιμάσεις μια διαφορετική προπόνηση τότε οι ιμάντες είναι μια ξεχωριστή επιλογή

Το TRX (Total-Body Resistance Exercise)  σχεδιάστηκε αρχικά από έναν πεζοναύτη του αμερικανικού στρατού, ο οποίος ήθελε να διατηρεί τη φόρμα του ενώ βρισκόταν σε περιορισμένο χώρο και με εξοπλισμό τόσο μικρό ώστε να έχει τη δυνατότητα να τον μεταφέρει παντού.

Τι είναι το TRX;
Το TRX είναι μια μορφή προπόνησης κατά την οποία ο ασκούμενος, με τη βοήθεια ενός ανθεκτικού ιμάντα με λαβές, εκτελεί μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας το ίδιο το βάρος του σώματός του.

Σε ποιους απευθύνεται;
Απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου, από αρχάριους έως και τους πιο προχωρημένους..

Ασκησιολόγιο:

Το ασκησιολόγιο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου ενώ με την τροποποίηση της κλίσης του σώματος κατά την εκτέλεση των ασκήσεων μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης μετατρέποντας την από αρκετά εύκολη – για αρχάριους – σε εξαιρετικά απαιτητική – για προχωρημένους αθλητές. Το TRX μπορεί να λειτουργήσει ως βασική αλλά και ως συμπληρωματική γυμναστική.

Οι ασκήσεις μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε ασκήσεις δύναμης, σταθεροποίησης, ιδιοδεκτικότητας, κινητικότητας, αντοχής ή και συνδυασμό όλων των παραπάνω. Οι περισσότερες ασκήσεις απαιτούν την ταυτόχρονη συμμετοχή πολλών μυϊκών ομάδων μεγιστοποιώντας έτσι τα αποτελέσματα της προπόνησης τα οποία γίνονται φανερά σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα σε σχέση με την συμβατική προπόνηση με βάρη.

Η χρήση των ιμάντων προπόνησης σου επιτρέπει να εναλλάσσεις ασκήσεις σε δευτερόλεπτα, ελαχιστοποιώντας το χρόνο άσκησης. Μόνο 30 λεπτά με μια ώρα αρκούν για να γυμνάσεις όλες τις μυϊκές ομάδες.

 

 

Πλεονεκτήματα:

Με την προπόνηση με ιμάντες αιώρησης  επιτυγχάνεται μυϊκή ενδυνάμωση και μυϊκή αντοχή, βελτίωση της ισορροπίας και της ελαστικότητας, βελτίωση της φυσικής κατάστασης, αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους  και απώλειας βάρους.

Δεν απέκτησαν τυχαία την καλή φήμη που έχουν.

Για εσάς που ο χρόνος σας είναι περιορισμένος αλλά θέλετε να γυμνασθείτε και να δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε υπό την καθοδήγηση ενός εξειδικευμένου γυμναστή.

 

Το θέμα είναι να έχετε αποτελέσματα, όχι να χάνετε τον χρόνο σας!

περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα στή: Υγεία & Ευεξία

Δείτε επίσης

Τι συμβαίνει όταν νιώθουμε πόνο στη μέση και πώς προλαμβάνεται?

Γράφει η Θωμαή Ζαρκοδήμου   Πολλοί αθλούμενοι παραπονιούνται συχνά για έντονο πόνο στην μέ…