5 Τρόποι να χαλαρώσεις μετά τις δουλειές του σπιτιού!

Γράφει η Λιάνα Ανδρεοπούλου

 

Οι ευθύνες που έχουμε μέσα στη μέρα είναι πολλές και απαιτητικές.Αυτό μας οδηγεί σε μία απόσταση από αυτά που θέλουμε ή πιο σωστά από αυτά χρειαζόμαστε!

Υπάρχουν εύκολοι τρόποι να αφιερώσετε χρόνο στον εαυτό σας και έτσι να γίνετε πιο δημιουργικές και ορεξάτες για όλα τα υπόλοιπα που έχετε αναλάβει στη ζωή σας.

1.

Έχετε κάνει το διάβασμα των παιδιών,βγάλατε από τον καταψύκτη το φαγητό που θέλετε να ετοιμάσετε αύριο,ο άντρας σας έχει ζαρώσει ήδη στον καναπέ για να ξεκουραστεί…και εσείς; Εσείς θα γεμίσετε τη μπανιέρα με ζεστό νερό,θα ανάψετε 2-3 κεράκια μέσα στο μπάνιο-πάντα με προσοχή- και θα αφεθείτε.Όταν πλέον κουβαλάτε τόσες ευθύνες ως μητέρα και εργαζόμενη,η φροντίδα σας μοιάζει σαν κάτι που δεν πρέπει να σας «τρώει» χρόνο.Γιατί το κάνετε αυτό στον εαυτό σας;Σκεφτείτε το λίγο.

 

2.

 Εδώ ταιριάζει η δεύτερη πρόταση μου για να χαλαρώσετε μετά τις δουλειές του σπιτιού.Την επόμενη φορά που θα πάτε στο φαρμακείο για να αγοράσετε καραμέλες για το κρύωμα, ζητήστε από τη φαρμακοποιό μία οικονομική πρόταση  σε μάσκα περιποίησης. Υπάρχουν πολλές στο εμπόριο! Και αν έχετε προσέξει κάποιες αλλαγές στην ανάγκη του προσώπου σας, διαλέξτε μία που να σας καλύπτει. Μετά το μπάνιο σας, απλώστε τη στο πρόσωπο σας και χαρίστε λίγα λεπτά περιποίησης.

 

3.

 Η μουσική έχει ευεργετικές ιδιότητες  στον ψυχισμό του ανθρώπου.Ένα αγαπημένο σας κομμάτι μπορεί να σας αποσυμπιέσει από τον γρήγορο ρυθμό της ζωής σας.Επομένως,ένα κόκκινο ποτήρι κρασί και 5-10 λεπτά με μουσική θα σας κάνει να σκεφτείτε όμορφες στιγμές που πέρασαν ή που θέλετε να έρθουν στη ζωή σας.

 

4.

Ως 4η πρόταση έχω τη γυμναστική. Ίσως να σας το χαλάω τώρα,διότι η γυμναστική δεν είναι απαραίτητα κάτι αγαπημένο για όλους μας. Αλλά, υπάρχουν τόσα καλά σε έναν τρόπο ζωής που έχει μέσα την άσκηση. Αφού έχετε που έχετε ανοιχτό τον υπολογιστή την ώρα που μαγειρεύετε, ψάξτε στο youtube προγράμματα γυμναστικής και θα σας βγουν βίντεο με εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε σπίτι σας.Είναι 30′ λεπτά,δεν χρειάζεται παραπάνω, που θα βοηθήσουν στη ψυχολογία σας.

 

5.

Και τέλος,κάτι τόσο απλό και όμως τόσο χαλαρωτικό…Μια βόλτα στη γειτονιά σας και στο πάρκο της περιοχής σας.Να πάρετε το οξυγόνο σας,να αλλάξετε τον αέρα σας,να μπορέσετε να φύγετε από όλα αυτά που σας πιέζουν.Εμπιστευτείτε με!!Μετά από αυτή τη βόλτα θα μπορέσετε να βάλετε όλες τις σκέψεις σε σειρά!

 

περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα στή: Υγεία & Ευεξία

Δείτε επίσης

Γνωριμία με μία παρεξηγημένη “Κυρία”…

Γράφει η Βασιλική Ι.Μάστορα Ψυχολόγος Η έννοια της συγχώρεσης αποτελεί μια πολυδιάστατη έν…