6+1 Τips που θα σε κάνουν να κοιμηθείς σαν πουλάκι! Γράφει η Γεωργία Κωτίτσα

Δυσκολεύεσαι και εσύ να κοιμηθείς την νύχτα; Σε ταλαιπωρούν αϋπνίες και δεν μπορείς να σταματήσεις το overthinking όταν πέφτεις στο κρεβάτι; Δες τα παρακάτω tips που θα σε βοηθήσουν να αποβάλεις το άγχος σου και να παραδοθείς στην αγκαλιά του Μορφέα.

1) Ακολούθησε μία βραδινή ρουτίνα. Μία απλή βραδινή ρουτίνα θα μπορούσε να περιλαμβάνει ένα ζεστό ντους και το βούρτσισμα των δοντιών. Φυσικά, μπορείς να την εμπλουτίσεις με μία μάσκα προσώπου ή το διάβασμα ενός βιβλίου. Το σημαντικό είναι να μην παραλείπεις την ρουτίνα που έχεις δημιουργήσει καθώς με τον καιρό το σώμα σου θα έχει ‘’μάθει’’ πως μετά από αυτές τις ενέργειες είναι η ώρα του ύπνου! Με αυτόν τον τρόπο θα μπαίνει σε διαδικασία χαλάρωσης πριν καν ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου.

2) Δημιούργησε ένα χώρο που θα αποπνέει ηρεμία. Ξέρω, ξέρω μπορεί να είναι αδύνατον να αλλάξεις χρώμα στους τοίχους και διακόσμηση στην κρεβατοκάμαρα σου, όμως είναι πολύ εύκολο να την συμμαζέψεις ώστε να μην υπάρχουν περιττά και κυρίως πεταμένα αντικείμενα και να την εμπλουτίσεις με άνετα μαξιλάρια, φρεσκοπλυμένα σεντόνια και χουχουλιάρικα σκεπάσματα.

3) Μην ξεχνάς την θερμοκρασία. Ένα πολύ κρύο ή ένα πολύ ζεστό υπνοδωμάτιο μπορεί να δυσκολέψει την διαδικασία του ύπνου. Κακά τα ψέματα δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα πιο σπαστικό από το να τουρτουρίζεις ή να ζεσταίνεσαι την ώρα που προσπαθείς να κοιμηθείς. Αξίζει να επενδύσεις σε ένα ζεστό πάπλωμα για τον χειμώνα και έναν καλό ανεμιστήρα για δροσιά το καλοκαίρι.

4) Πιες ένα ρόφημα. Υπάρχει μια πληθώρα ροφημάτων γνωστά για τις χαλαρωτικές τους ιδιότητες. Μερικά από αυτά είναι το χαμομήλι, η λουΐζα και το φασκόμηλο. Extra points στα ροφήματα καθώς θα σε κρατήσουν και ενυδατωμένη!

5) Προσοχή στην διατροφή. Νηστικό αρκούδι δεν κοιμάται αλλά ούτε και το φουσκωμένο αρκούδι  θα κοιμηθεί να είσαι σίγουρη. Το τελευταίο σου γεύμα θα ήταν καλό να έχει τελειώσει τουλάχιστον 3 ώρες πριν από την ώρα του ύπνου σου , ενώ επίσης η κατανάλωση ενεργειακών ποτών, ζάχαρης και καφεΐνης θα ήταν καλό να αποφευχθεί.

6) Απόφυγε τις ηλεκτρονικές συσκευές. Μάλλον από τα πιο δύσκολα της λίστας αυτής αλλά  από τα πιο σημαντικά. Τόσο η τηλεόραση όσο και το κινητό σε γεμίζουν με πληροφορίες που  δεν χρειάζεσαι λίγο πριν κοιμηθείς. Οι πληροφορίες αυτές τίθενται υπό επεξεργασία από τον εγκέφαλο σου επομένως εκείνη την ώρα αυξάνονται τα επίπεδα ενέργειάς σου. Κλείσε την τηλεόραση, άσε το κινητό στην άκρη και αντ΄ αυτού κάνε διαλογισμό , την προσευχή σου ή οτιδήποτε άλλο σε βοηθάει να συγκεντρωθείς για λίγο στον εαυτό σου .

7) Θετικές σκέψεις. Φυσικά αυτό ισχύει για όλη την διάρκεια της μέρας πολλώ δε μάλλον πριν κοιμηθείς, Μην αναλώνεσαι στην στοχοθεσία και στην δημιουργία πλάνων την ώρα που πέφτεις για ύπνο. Αντιθέτως σκέψου πόσα κατάφερες σήμερα, πόσο ευγνώμων είσαι για αυτά που έχεις, αναλογίσου τα αγαπημένα σου πρόσωπα και άφησε το μυαλό σου να ταξιδέψει σε χαρούμενες στιγμές με αυτά.

Καληνύχτα.  

6+1 Τips που θα σε κάνουν να κοιμηθείς σαν πουλάκι! Γράφει η Γεωργία Κωτίτσα">
περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα από: MyDonnasito
περισσότερα στή: Υγεία και Ευεξία

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε επίσης

Μήπως ήρθα νωρίτερα…

Κάθε δευτερόλεπτο που περνά εντός της μήτρας της μητέρας του, αποτελεί διαβατήριο ζωής και…