Tώρα που οι γιορτές τελειώσαν, μήπως ήρθε η ώρα για λίγη γυμναστική?

Γράφει η Θωμαή Ζαρκοδήμου

Οι  γιορτές τελείωσαν και  ήρθε η ώρα να σταματήσουν και  οι διατροφικές ατασθαλίες. Μαζί με τις υπερβολές στη διατροφή σας, κατά τις ημέρες του Πάσχα, το σίγουρο είναι ότι εγκαταλείψατε και το γυμναστήριο.

 

Η άσκηση, η μείωση της ποσότητας του φαγητού και η  κατανάλωση νερού, είναι η προφανής λύση για τη μείωση του σωματικού βάρους. Πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να το τηρήσουν … Βρείτε ξανά όρεξη για γυμναστική, ξεκινώντας κάτι καινούργιο!!!

Δοκιμάστε κάποιο άλλο είδος άσκησης, όπως pilates, trx. aerobic, zumba, κ.α. Οτιδήποτε «άγνωστο – νέο»  μπορεί να σας επαναφέρει το ενδιαφέρον για  γυμναστική.

 Επίσης , η άσκηση με παρέα  ίσως σας δώσει κίνητρο να πάτε στο γυμναστήριο. Όσες  έχουν τη δυνατότητα να βρουν μια φίλη, καλό θα ήταν να πηγαίνουν στο γυμναστήριο τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα. Διαφορετικά μπορείτε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης όπως περπάτημα, κολύμπι, τρέξιμο, ποδήλατο, χορό και να επωφεληθείτε  ψυχικά και σωματικά!

 

Όσον αφορά την άσκηση και μόνο,  καλύτερα θα ήταν να συμβουλευτείτε κάποιον επιστημονικά καταρτισμένο  γυμναστή – γυμνάστρια, έτσι ώστε να σας  καθοδηγήσει να επιλέξετε το πρόγραμμα άσκησης που ταιριάζει περισσότερο στις  ανάγκες σας!

Στόχος σας πρέπει να είναι όχι μόνο η απώλεια βάρους αλλά και η βελτίωση της υγείας και της φυσικής σας κατάστασης  με ασφαλή, ευχάριστη και αποτελεσματική προπόνηση!

Καλή αρχή!

Ζαρκοδήμου Θωμαή
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής 
Personal Trainer – Β. Φυσικοθεραπείας

 

Print Friendly, PDF & Email
περισσότερα σχετικά άρθρα
περισσότερα από: Sito
περισσότερα στή: Υγεία και Ευεξία

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε επίσης

Ποιες είναι οι διατροφικές συνήθειες των ελληνίδων celebrities?

Δεν αρκεί να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα δίαιτας 15 ημερών για να χάσεις μερικά κιλά. Θα πρ…